۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
روحیه جهادی منجر به تحولات اقتصادی می‌شود
استاد دانشگاه:

روحیه جهادی منجر به تحولات اقتصادی می‌شود

نیاوند، استاد دانشگاه ترویج و اشاعه فرهنگ و الگوی دوران دفاع مقدس و جهاد اقتصادی در بین مردم و مسئولان را ضروری خواند و گفت: ترویج این روحیه منجر به تحولات اقتصادی خواهد شد.

به گزارش بازار، عباس نیاوند فعال سیاسی و اقتصادی، از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس و استاد دانشگاه تنها راه نجات اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی را در مردمی شدن اقتصاد دانست و گفت: همانطورکه دفاع مقدس مردمی بود و نتایج ارزشمندی را برای حفظ و دفاع از کیان کشور رقم زد اقتصاد مقاومتی را هم باید مردمی کرد.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند یک اراده و اهتمام جدی در پیکره دولت و بخش خصولتی است افزود: متأسفانه هنوز مکانیزم خوبی برای واگذاری واحدهای تولیدی دولتی و خصولتی به بخش خصوصی تعریف نشده است.

این استاد دانشگاه در رادیو گفت وگو تصریح کرد: برخی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی، شرکت ها را حیاط خلوت خود می دانند و اهتمامی برای واگذاری شرکتها به مردم و بخش خصوصی ندارند تا یک پویایی در اقتصاد کشور ایجاد شود.

نیاوند ترویج و اشاعه فرهنگ و الگوی دوران دفاع مقدس و جهاد اقتصادی در بین مردم و مسئولان را ضروری خواند و گفت: ترویج این روحیه منجر به تحولات اقتصادی خواهد شد.

وی که از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس است در ادامه تأکید کرد: دولت باید بحث نظارت و سیاست گذاری و رفع موانع و پشتیبانی ها را برای اقتصاد دنبال کند تا بخش عظیمی از اقتصاد در اختیار مردم قرار گیرد.

نیاوند مدیریت جهادی و انقلابی در پهنه اقتصاد کشور را برای تولید ثروت مشروع به عنوان جهاد فی سبیل الله ضروری دانست و گفت: اگر فرهنگ جهادی و انقلابی مانند دوران جنگ اشاعه داده شود نتیجه خواهیم گرفت.

استاد دانشگاه با اذعان به نبود تعادل و توازن بین سرمایه های توسعه ای کشور گفت: راهکار حل مشکلات اقتصادی، افزایش بهره وری و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha