۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
حمل ماهانه ۱۵۰ هزار تن کالا با ناوگان ریلی از بندر امام
مدیر عملیات ریل بندر امام در گفتگو با بازار اعلام کرد

حمل ماهانه ۱۵۰ هزار تن کالا با ناوگان ریلی از بندر امام

علامی، مدیر عملیات سایت شرکت پارسیان ریل بندر امام خمینی (ره) گفت: به طور متوسط ماهانه بیش ۱۵۰ هزار تن کالای فله ای از بندر امام خمینی (ره) طبق بارنامه به اقصی نقاط ایران حمل می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «فضل الله علامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «بازار» افزود: در مجموع بندر امام خمینی روزانه به طور متوسط ظرفیت بارگیری ۱۶۰ دستگاه واگن باری را دارد، تا بر اساس خواسته صاحبان کالا در مقاصد تعیین شده در سطح کشور تخلیه شود.

روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن کالای فله ای با استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی توسط ناوگان این شرکت ریلی در سطح کشور جابجا می شود و تبریز، مشهد، تهران و کرج از جمله مقصدهایی است که کالاهای مورد نظر با ناوگان ریلی مستقیما از بندر امام به این مناطق حمل می شود

مدیر عملیات سایت شرکت پارسیان ریل بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه هم اکنون روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تن کالای فله ای با استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی توسط ناوگان این شرکت ریلی در سطح کشور جابجا می شود، گفت: تبریز، مشهد، تهران و کرج از جمله مقصدهایی است که کالاهای مورد نظر با ناوگان ریلی مستقیما از بندر امام حمل می شود.

علامی اظهارداشت: کالاهای فله ای مستقیما در بندر امام به کامیون منتقل می شود و کامیونها آن را به انبار و سیلوهای بندر حمل می کنند تا پس از انتقال به واگن های باری لبه بلند، به مقاصد تعیین شده در سطح کشور حمل شوند.

روز گذشته ۱۰۲ واگن کالای اساسی فله ای در بندر امام بارگیری شد
مدیر عملیات سایت شرکت پارسیان ریل بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه روز گذشته ۱۰۲ واگن در بندر امام بارگیری شد، همچنین عملیات حمل کالا توسط ناوگان ریلی در بندر شهید رجایی استان هرمزگان توسط این شرکت انجام می شود و در بندر چابهار نیز در حال آماده سازی حمل کالا با ناوگان ریلی از این بندر هستیم.

هم اکنون این شرکت دو ایستگاه ریلی در بندر امام برای بارگیری دارد که سایت اول روزانه به طور متوسط ظرقیت ۱۱۵ واگن باری و در ایستگاه کلهر نیز ۵۰ واگن می توانند به صورت مکانیزه بارگیری کنند

علامی تاکید کرد: حمل کالای اساسی با ناوگان ریلی و قطار از مهمترین اولویتهای ما در بندر امام خمینی (ره) است و حمل کالای فله به اقصی نقاط ایران از بندر امام تاکنون بدون وقفه ادامه داشته است.

مدیر عملیات سایت شرکت پارسیان ریل بندر امام خمینی (ره) یادآورشد: هم اکنون این شرکت دو ایستگاه ریلی در بندر امام برای بارگیری دارد که سایت اول روزانه به طور متوسط ظرقیت ۱۱۵ واگن باری و در ایستگاه کلهر نیز ۵۰ واگن می توانند به صورت مکانیزه بارگیری کنند.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha