۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
طوفان ۱۰۰ فیدر برق گلستان را از مدار خارج کرد| قطعی ها برطرف می شود
مدیرعامل توزیع برق گلستان:

طوفان ۱۰۰ فیدر برق گلستان را از مدار خارج کرد| قطعی ها برطرف می شود

گرگان- نصیری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طوفان سبب خارج کردن ۱۰۰ فیدر از مدار شد تاکنون به همت مأموران برق و پیمانکاران ۸۶ فیدر به مدار برگشته است.

علی اکبر نصیری در گفتگو بازار اظهار کرد: وزش باد شدید و باراش باران که از ظهر یکشنبه در گلستان آغاز شده سبب خسارت به شبکه برق استان و خاموشی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: طوفان سبب خارج کردن ۱۰۰ فیدر از مدار شد که تاکنون به همت مأموران برق و پیمانکاران ۸۶ فیدر به مدار برگشته است.

وی بیان کرد: طوفان سبب سقوط درختان، تیر شکستگی و جمپر دررفتگی شد و به همین سبب ساعت ها خاموشی در استان داشتیم که هم اکنون بخش عمده آن برطرف شده است.

نصیری شدت خسارت ها را در دو شهرستان علی آبادکتول و گرگان اعلام کرد و گفت: اکیپ ها اتفاقات شبکه از همان ساعات اولیه مشغول رفع قطعی ها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان این که ارزیابی خسارت ها بعداً اعلام می شود، گفت: در چنین مواقعی به شهروندان توصیه می‌شود که با احتمال قطعی برق، وسایل برقی خود را از مدار خارج کنند.

فرماندار گرگان هم گفت: از مجموع فیدرهای خارج شده از مدار ۲۰ فیدر در شهرستان گرگان بوده است.

محمد حمیدی توضیح داد: ظهر امروز یکشنبه بر اثر وزش باد شدید تعداد ٢٠ فیدر برق که وظیفه توزیع و تغذیه برق در سطح شهر را دارند، از مدار خارج شد.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد ١۵ فیدر با تلاش شرکت توزیع برق به مدار بازگشته و پنج فیدر دیگر توسط کارشناسان شرکت توزیع برق در حال رفع نقص بوده و در اسرع وقت وارد مدار خواهد شد. 

گفتنی است که سرعت وزش باد در گلستان امروز به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و سبب خسارت به ابنیه و درختان و قطعی های برق در استان شد.

سرهنگ علی عبدی، رئیس پلیس راه گلستان هم گفت: به دنبال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، تمامی محورهای استان لغزنده است لذا با توجه به کاهش دید و سطح ایمنی، از رانندگان تقاضا می کنیم با احتیاط بیشتری در محورها تردد کنند.

کد خبر: ۱۰۹٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha