۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کاهش ۶۰ درصدی تردد در جاده های آذربایجان ‌شرقی طی ۵ روز اول سال جدید
مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای آذربایجان ‌شرقی خبر داد

کاهش ۶۰ درصدی تردد در جاده های آذربایجان ‌شرقی طی ۵ روز اول سال جدید

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای آذربایجان ‌شرقی از کاهش ۶۰ درصدی تردد در جاده های آذربایجان ‌شرقی طی ۵ روز اول سال جدید خبر داد.

اروجعلی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر افزود: شیوع ویروس کرونا و لغ سفرهای نوروزی باعث کاهش ترددهای جاده ای شده است.

وی افزود: البته آمار جاده های مختلف متفاوت است ولی در مجموع شاهد کاهش ۶۰ درصدی تردد در جاده های آذربایجان ‌شرقی طی ۵ روز اول سال جدید هستیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه از روز گذشته محدودیت تردد در بسیاری از محورها اعمال شده است، ادامه داد: در مسیرهای ملکان – میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا، خوی – مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب – اردبیل و بالعکس، اهر – مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین – اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال شده است.

وی در این خصوص گفت: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

علیزاده اظهار داشت: در اسفند پارسال بیش از۳ میلیون و۵۷۳ هزار تردد خودرو در جاده های ثبت شده است که درمقایسه با اسفندماه سال۱۳۹۷ حدود ۵۰ درصد کاهش نشان می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه تردد شمارآنلاین در جاده های استان از اول تا چهارم فروردین امسال بیش از۲۹۶هزار و ۳۰۰ تردد خودرو ثبت شده است.

کد خبر: ۱۰٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha