۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
توسعه پهنای باند در مناطق روستایی اولویت مخابرات منطقه کردستان است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

توسعه پهنای باند در مناطق روستایی اولویت مخابرات منطقه کردستان است

سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان توسعه پهنای باند در مناطق روستایی را یکی از اولویت های مخابرات منطقه در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت ها و ارائه سرویس هاس متنوع مخابراتی در روستا از اولویت های دارای برنامه در منطقه است، اظهار کرد: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر مشتریان از خدمات با کیفیت تر مخابراتی، تجهیزات و امکانات مرکز مخابراتی در روستای طا ارتقا داده شده است.

وی ضمن تشریح نیاز روزافزون مشتریان به بسترهای دیتا و محصولات مخابراتی به خصوص در آستانه بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین و مجازی، گفت: پس از انجام عملیات صورت گرفته سرعت دسترسی مشتریان این روستا به محتوای موجود در فضای مجازی ارتقا و بهبود چشمگیری داشته است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء پهنای باند در مناطق روستایی، بیان کرد: مرکز طا نیز به عنوان چهل و چهارمین مرکز voip در شهرستان کامیاران برگردان شد.

وی به توسه و ارتقا دیگر مراکز روستایی در شهرستان کامیاران اشاره کرد و افزود: ایجاد ارتباط همزمان صوت و دیتا از دیگر برنامه های در دست اقدام مخابرات منطقه کردستان در مناطق روستایی است.

حکمت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهرستان، عنوان کرد: مراکز بوانه و احمد آباد نشور از توایع این شهرستان با تلاش همکاران و به منظور رفع نیازهای مخابراتی، به سیستم ایجاد ارتباط همزمان صوت و دیتا پیوستند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی شرکت مخابرات ایران، این مجموعه در راستای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت تر به مشتریانِ استان کردستان در تمام حوزه ها عزم و همت جدی دارد و برای تحقق این مهم گام های بلندی برخواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۹٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha