۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
شرکت هواپیمایی عامل تاخیر ۶ ساعتی در پرواز نجف باید از کار تعلیق شود
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

شرکت هواپیمایی عامل تاخیر ۶ ساعتی در پرواز نجف باید از کار تعلیق شود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در این شرایط که مردم برای تهیه بلیت‌های پرواز به عراق باید هزینه گزافی را پرداخت کنند نباید در تامین رفاه مسافران هیچ تعللی صورت بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اسماعیل حسین زهی در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه صبح امروز زائران اربعین حسینی پس از ۶ ساعت معطلی در فرودگاه امام خمینی(ره) به نشانه اعتراض، سوار هواپیما نشدند و خواستار پرداخت خسارت از شرکت هواپیمایی شدند، گفت: متاسفانه اگر با این قبیل شرکت‌های هواپیمایی برخورد می‌شد این اتفاق نمی‌افتاد که شاهد بیش از چندین ساعت تاخیر در پروازها باشیم و این مشکل هم در رابطه با شرکت‌های هواپیمایی دولتی و هم خصوصی وجود دارد.

نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون که مردم برای تهیه بلیت‌های پروازهای اربعین باید هزینه گزافی را پرداخت کنند نباید در تامین رفاه مسافران هیچ تعللی از سوی شرکت‌های هواپیمایی فروشنده این بلیت‌ها صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی که این تاخیر ۶ ساعته را رقم زده است حتما باید از کار تعلیق شود چرا که تا زمانی که با این شرکت‌ها برخورد نشود باید مدام شاهد تاخیرهای چند ساعتی در پروازها باشیم، کما اینکه هفته گذشته برای انجام یک پرواز داخلی شاهد ۳ ساعت تاخیر بودیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: اگر شرکت‌های هواپیمایی قادر به جابجایی سریع مسافران نیستند چرا اقدام به فروش بلیت می‌کنند، بنابراین باید طبق قانون اگر هواپیما هم دچار مشکل بود به سرعت یک هواپیما جایگزین کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما انتظار داریم که مسئولان مربوطه با این شرکت هواپیمایی برخورد کنند تا شاهد چنین تاخیرهایی در سایر شرکت‌های هواپیمایی نباشیم.

کد خبر: ۱۰۹٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha