۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
علت بدنام شدن موتور سیکلت های برقی| ماژور صدا را به خواست مشتری برای موتورسیکلت‌های خود گذاشته ایم
مدیرعامل شرکت فن گستران خودروی توسن؛

علت بدنام شدن موتور سیکلت های برقی| ماژور صدا را به خواست مشتری برای موتورسیکلت‌های خود گذاشته ایم

کرج- مدیرعامل شرکت فن گستران خودروی توسن گفت: ورود برخی موتورسیکلت های برقی کم توان که قدرت اعلام و فروخته شده آن واقعی نیست، باعث شده به موتورسیکلت به چشم یک اسباب بازی نگاه شود.

آیدین بیاضیان در گفتگو با بازار اظهار کرد: موتور سیکلت های برقی که وارد بازار شدند توان کم و بسیار پایینی دارند و توانی که اعلام می شود واقعی موتورسیکلت نیست. برخی موتورها که با توان ۳۰۰۰ وات اعلام و فروخته می شود عملا" توان آن ۱۴۰۰ یا ۱۵۰۰ وات است. که این موضوع این نگاه را در بازار ما ایجاد کرده که موتورسیکلت های برقی توان بالا و خوبی ندارند و به چشم اسباب بازی به آن نگاه می شود.

بیاضیان افزود: اما موتور سیکلت توسن یک موتور کامل با شتاب بالا، شیب رَوی بالای ۳۰ درجه و توانایی حمل بار بالای ۲۶۰ کیلو را دارد و در شهرهایی مثل تهران کرج و غیره که مناطق کوهپایه ای دارند و شیب بسیار مطرح است، موتور سیکلت های توسن بازدهی خوبی دارد.

وی در خصوص مقایسه موتورسیکلت های برقی با موتور سیکلت های بنزینی که در ایران و دنیا مطرح است، گفت: با توجه به اینکه در مورد یک دانش چند دهه ای و یک دانش بسیار قدیمی تر صحبت می کنیم، شاید قیاس ساده ای نباشد، چرا که موتورسیکلت بنزینی به یک سطح بلوغ و تکامل رسیده است.

مدیرعامل شرکت توسن اظهار کرد: رقابت در دنیا وجود دارد و ما تلاش کردیم قیمت خود را به قیمت موتورسیکلت بنزینی نزدیک کنیم و توانستیم این کار را انجام دهیم. البته این امر نیازمند این است که حجم تولید و مصرف آن افزایش یابد تا قیمت کاهش پیدا کند.

بیاضیان با بیان اینکه ما روی موتورسیکلت های توسن سیستم دنده «دنده عقب و جلو» گذاشتیم، تاکید کرد: مهمترین آسایشی که یک مشتری زمان خرید یک محصول می تواند داشته باشد خدمات پس از فروش آن است که در این مورد هم ما روی «باطری پک های» خود گارانتی ۳ ساله داریم که در هیچ کجا رایج نیست و معمولا گارانتی ها ۶ ماهه است.

وی اظهار کرد: گارانتی سه ساله باطزی پک های توسن نشان می دهد که به محصول خود اطمینان داریم و باطری پک با کیفیتی تولید کردیم که راکب هم با خیال راحت سوار موتورسیکلت شود.

بیاضیان با بیان اینکه چندی پیش آلودگی صوتی در تهران به مرز هشدار رسید و صدای موتورسیکلت برای راکب هم آسیب زاست، گفت: موتوسریکلت های برقی بی صدا هستند. البته ما ماژور صدا را برای موتورسیکلت ها طراحی کردیم و در صورت درخواست مشتری روی آن اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت «فن گستران خودروی توسن» گفت: تلاش ما بر تولید محصولی بوده که جلوی آلودگی هوا و صوتی را بگیرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha