۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک صنعتی در زنجان برگزار می‌شود
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک صنعتی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک صنعتی در استان از هفتم مهرماه سالجاری خبر داد.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک صنعتی در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: این نمایشگاه از هفت لغایت ۹ مهرماه سالجاری با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان،استانداری زنجان،صنعت،معدن و تجارت،خانه صنعت،معدن و تجارت،اتاق بازرگانی، پایانه صادرات فرش دستباف، انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی و صاحبان صنایع استان زنجان برگزار می شود. 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای توسعه زیرساخت های صنعتی، تجاری، خدماتی و کارآفرینی و تولید و توسعه شرکتهای دانش بنیان با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد. 

قندیلی تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای نقشه راه تجاری و اقتصادی استان است. 

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی هدفمند مهمترین اولویت توسعه استان زنجان اسـت،گفت: برگزاری این رویداد با دعوت از فعالان تجاری و تولیدکنندگان به نام استان در پیشبرد برنامه های اقتصادی استان بسیار موثر خواهد بود. 

کد خبر: ۱۰۹٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha