۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
گرانفروشی بیشترین تخلفات صنفی نوروزی در مازندران است
رئیس سازمان صمت مازندران:

گرانفروشی بیشترین تخلفات صنفی نوروزی در مازندران است

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گرانفروشی را بیشترین تخلفات در هفته اول نوروز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ واحد صنفی در هفته اول نوروز مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است، گرانفروشی را بیشترین تخلفات شناسایی شده بیان کرد.

وی با عنوان اینکه بیش از ۸۰ پرونده تخلف صنفی در استان برای واحدهای صنفی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است، گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت را بیشترین تخلفات واحدهای صنفی بیان کرد.

وی با اشاره به ایکه اصناف غیرضرور استان تا پایان ۱۵ فروردین تعطیل است، خواستار رعایت مسائل بهداشتی از سوی اصناف شد و گفت: با واحدهایی که به موارد بهداشتی توجه نداشته باشند، برخورد خواهد شد.

قوانلو با اظهار اینکه بازرسان از واحدهای صنفی مرتب بازرسی و رصد خواهد کرد، یادآور شد: به جز قصابی ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها و فروشگاه های بزرگ بقیه واحدها و اصناف غیرضرور تعطیل هستند و باید به مصوبه ستاد مقابله با کرونا توجه کنند.

رئیس سازمان صنعتف معدن وتجارت مازندران همچنین درباره افزایش قیمت نان گفت: قیمت های جدید بعد از پایان تعطیلات اعمال می شود و در حال حاضر هرگونه افزایش قیمت تخلف محسوب می شود.

کد خبر: ۱۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha