۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
مغازه‌های دیلم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/ صاحبان صنوف تمکین نکنند مغازه آنان پلمپ می‌شود
برای مقابله با کرونا؛

مغازه‌های دیلم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/ صاحبان صنوف تمکین نکنند مغازه آنان پلمپ می‌شود

بوشهر- جانشین دادستان دیلم با بیان اینکه مغازه‌های دیلم تا اطلاع ثانوی تعطیل است گفت: صاحبان صنوف تمکین نکنند مغازه آنان پلمپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین مسلم نژاد صبح امروز در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم اظهار داشت: به نیروی انتظامی نیز دستور داده‌شده است که با افرادی که خانه باغ‌هایی اجاره می‌دهند برخورد و این مکان‌ها پلمپ شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تمام اصناف شهرستان دیلم به استثنای عرضه‌کنندگان مواد غذایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و چنانچه صاحبان صنوف تمکین نکنند مغازه آنان پلمپ می‌شود.

جانشین دادستان دیلم گفت: چنانچه کسی نسبت به اجاره خانه باغ‌ها اقدام کند شهروندان و دهیاران روستاها مراتب را به پلیس 110 انعکاس دهد تا علاوه بر پلمپ ملک موردنظر با مالک آن برخورد قضایی شود.

وی با تأکید بر تعطیلی مغازه‌ها به استثنای عرضه‌کننده ارزاق عمومی تصریح کرد: مصوبه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا برای تمام افراد لازم‌الاجرا است و چنانچه متصدیان و صاحبان صنوف تمکین نکنند، برابر قوانین و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با همکاری نیروی انتظامی و توسط اداره صنعت، معدن و تجارت برخورد و اقدام به پلمپ مغازه‌های آن‌ها خواهد شد.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب دیلم با اشاره به اینکه افراد مشکوک به کرونا با ترک قرنطینه خانگی پرونده قضایی علیه آنان تشکیل می‌شود خاطرنشان کرد: چنانچه شخصی از نظر شبکه بهداشت شهرستان دیلم مشکوک به بیماری کرونا باشد یا نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شود و نیاز به قرنطینه خانگی داشته باشد اگر قرنطینه خانگی ترک کند علاوه بر اعزام وی به قرنطینه اجباری برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و بعد از اتمام طول درمان به بزه آن رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احسان IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      0 0
      تکلیف هزاران دست فروش که در تهران بساط میکنند چه مثلا شب رفته بودم بیمارستان تهرانپارس فلکه سوم دور میدون یازده شب بساط کرده بودند تا صبح تهران ازاین دست فروشهای شبانه کم نداره طرح باید برای همه باشه نه مغازه دار