۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
تغییر تفکر موجود در دنیای کسب و کار با «لین استارتاپ»
«بازار» گزارش می دهد

تغییر تفکر موجود در دنیای کسب و کار با «لین استارتاپ»

خانم راندا شرایدر، مدیر اجرایی دانشگاه برکلی گفت: لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای تجارت امروزی را بسیار تغییر داده به گونه ای که کسب و کارهای جدید را با ریسک کمتر و با حداکثر پتانسیل همراه می کند.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: علی پاک باخته گان زنجانی، رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران با خانم راندا شرایدر، مدیر اجرایی دانشگاه برکلی کالیفرنیا و مشاور عالی شرکتهای سیلیکون ولی در شهر استانبول _ترکیه دیدار کردند.

 در این جلسه  پیرامون چگونگی موفقیت و راهکارهای آن در شرکتهای استارت آپی و راهکارهای شناخت مشکلات و ارائه راه حل ها پرداخته شد که خانم راندا شرایدر، مدیر اجرایی دانشگاه برکلی کالیفرنیا  به این نکته اشاره کردند که بهترین فناوری ها اگر نتوانند مشکلی را حل کنند هیچ ارزشی ندارند.

همچنین به لین استارت آپ نیز اشاره کرده و عنوان کرد: لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب وکار امروز را به کلی تغییر داده است. اخیرا رویکرد جدیدی به وجود آمده است که فرایند شروع کسب و کار جدید را با ریسک کمتر همراه می کند؛ نام این روش لین استارتاپ است.

بر اساس این گزارش؛ آنچه در لین استارتاپ به کار گرفته می شود شامل«بررسی بازار به جای برنامه ریزیهای بسیار دقیق، بازخورد مشتری به جای تصمیم گیریهای شخصی و روشهای طراحی چند مرحله ای به جای روشهای سنتی طراحی محصول نهایی در اولین قدم» است.

اما  تعریف ساده ای از لین استارتاپ بدین شرح است: «سازمانی موقت که برای جستجو و یافتن مدل کسب و کاری تکرارپذیر و مقیاس پذیر طراحی شده و به وجود آمده است.»

گفتنی است؛ در این دیدار همچنین علی پاک باخته گان زنجانی(رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران)  با ارائه معرفی مختصری از دستگاه ctm خرید و فروش رمزارزها برای اولین بار در ایران و دستگاه پوز بیت کوین بر بستر لایتنینگ برای اولین بار در دنیا پرداختند و در تأیید صحبتهای خانم راندا شرایدر اعلام کردند که برای داشتن یک کسب و کار موفق باید یا شانس داشت، یا اولین بود و یا اینکه متمایز بود که ما در خانه بلاکچین ایران سعی کردیم در اجرای پروژه ها یا اولین باشیم و یا اینکه تمایزی ایجاد کنیم که مشتریان بتوانند در بستری امن و با سهولت از محصولاتمان استفاده کنند.

بر اساس این گزارش؛  این گفت و گو با تفاهم طرفین برای همکاریهای مشترک و آرزوی موفقیت روزافزون برای یکدیگر به پایان رسید و در پایان نیز گواهینامه ای با عنوان توسعه مدل کسب و کار از دانشگاه برکلی کالیفرنیا توسط خانم راندا شرایدر به علی پاک باخته گان زنجانی اهدا شد.  

کد خبر: ۱۰۸٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha