۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند
سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان:

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان ۹هزار میلیارد ریال واریزی داشتند

زنجان- هاشمی، سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: ۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر از زنجانی ها که در زمینه اقدام ملی مسکن نهایی تایید شدند بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال واریزی داشتند.

سید اکبر سید هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حال حاضر با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و افزایش سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان این آمادگی است تا حسب اعلام متولیان نسبت به اعطای تسهیلات متمم با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار اقدام لازم صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه نرخ  کارمزد تسهیلات پرداختی در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد است،اظهار کرد: تعداد پروژه های معرفی شده برای بانک مسکن ۷۵ پروژه است. 

سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: این تعداد پروژه هشت هزار و ۶۳۴ واحد را شامل می شود و تعداد واحدهایی هم که عقد قرار داد شده دو هزار و ۸۲۴ واحد است. 

 هاشمی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر از زنجانی ها که در زمینه اقدام ملی مسکن نهایی تایید شدند بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال واریزی داشتند،تاکید کرد: از این میزان پنج هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال به حساب سازندگان طرح با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده است. 

وی با بیان اینکه تعداد دو هزار و ۸۲۴ واحد به مبلغ دو هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال عقد قرار داد شده است،گفت: بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از سهم الشرکه حسب درخواست سازندگان واریز شده است.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha