۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
لزوم بازنگری در شیوه محاسبه برق بها|گلستان در زمره مناطق گرمسیری لحاظ شود
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس مطرح کرد؛

لزوم بازنگری در شیوه محاسبه برق بها|گلستان در زمره مناطق گرمسیری لحاظ شود

گرگان- ایری، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستورالعمل محاسبه قبوض برق نیازمند بازنگری است، گفت: اکثر مناطق گلستان جزو مناطق گرمسیری بوده که باید در قبوض لحاظ شود.

عبدالجلال ایری در گفتگو با بازار اظهارکرد: قبوض بالای برق صادر شده در روزهای اخیر به دستورالعملی که طی آن محاسبات بهای برق انجام می شود، برمی گردد؛ این دستورالعمل نیازمند بازنگری بوده و به دنبال آن هستیم که بزودی اصلاح شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر مناطق گلستان جزو مناطق گرمسیری بوده که باید در تعرفه برق این مناطق لحاظ شود در صورتی که چنین امری اتفاق نیفتاده است.

وی بیان کرد: در سفر معاون وزیر نیرو به گلستان، این مسأله بیان و مقرر شد تا پیگیری های لازم انجام شود و قبوض به صورت منطقه گرمسیری محاسبه شوند.

ایری با بیان این که هزینه های برق تا پنج برابر شده است و مردم از این مسأله گِله دارند، ادامه داد: هفته گذشته به وزیر نیرو تذکر داده شده و درخواست کردیم که این دستورالعمل اصلاح شود که البته در کوتاه مدت نمی توان روی آن برنامه ریزی کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبری مبنی بر اشتباه بون مبالغ درج شده در قبوض اعلام شد که مبنای آن دستورالعمل اشتباه است و محاسبات ایرادی ندارد.

وی تصریح کرد: قبضی که برای شهروندان صادر شده باید پرداخت شود و اگر دستورالعمل اصلاح شد بعداً مبالغ برگردانده خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha