۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
نیروگاه ۵ مگاواتی زمین‌گرمایی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

نیروگاه ۵ مگاواتی زمین‌گرمایی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- عباس‌زاده‌مشکینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده نیروگاه پنج مگاواتی زمین‌گرمایی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگاز بازار، محمود عباس‌زاده‌مشکینی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری به عنوان اولویت‌های اساسی در حوزه فعال اقتصادی و کارآفرینی در استان است که در این زمینه پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: تأمین زیرساخت‌های اصلی در تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری به عنوان اهداف اساسی مبنای کار قرار گرفته که در این زمینه تلاش و پیگیری‌های جدی را انجام خواهیم داد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پایاب سد سبلان با هدف تأمین اعتبارات استانی از طریق بانک توسعه تعاون و بانک صادرات محقق شده که ۲۴۰ میلیارد تومان در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

عباس‌زاده‌مشکینی تصریح کرد: با تکمیل فاز مطالعاتی این پروژه به سرعت اجرایی و عملیاتی خواهد شد که امیدواریم شرایط لازم را برای گردشگران مهیا کرده و آثار متعددی در این زمینه اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: پست ۲۰۰ کیلوولت در مشگین‌شهر و تکمیل نیروگاه زمین گرمایی در این شهرستان بعد از گذشت ۲۰ سال تا آخر امسال نیروگاه پنج مگاواتی زمین گرمایی مشگین‌شهر تکمیل و برق آن وارد مدار خواهد شد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دو بخش ارشق و مرادلوی مشگین‌شهر از عمق محرومیت جدی رنج می‌برند به طوری که محرومیت آنها از بشاگرد نیز بیشتر است.

عباس‌زاده‌مشکینی اظهار کرد: تکمیل درمانگاه روستایی در مشگین‌شهر و تکمیل راه مشگین‌شهر به سمت سراب با بررسی‌های لازم تأمین اعتبار انجام شده که امیدواریم با مشارکت بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha