۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
ویروس کرونا ۲۰ واحد موبایل فروشی در زنجان را تعطیل کرد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ویروس کرونا ۲۰ واحد موبایل فروشی در زنجان را تعطیل کرد

زنجان- رستمی راد، رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان از فعالیت ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ واحد موبایل فروشی در زنجان خبر داد و گفت: ویروس کرونا باعث تعطیلی ۲۰ واحد موبایل فروشی شد.

فضائل رستمی راد در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ واحد موبایل فروشی در زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه ویروس کرونا باعث شده تا صنف موبایل فروشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند.

وی با بیان اینکه با نوسان‌های شدید نرخ ارز مواجه شدیم،اظهار کرد: برخی از فعالان این صنف بیش از ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۵۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیون تومان در خرید اجناس خود ضرر کردند. 

رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه زنجان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا طی دو سال متوالی این صنف چند بار تعطیل شود،گفت: متاسفانه تاکنون این صنف تسهیلاتی را دریافت نکرده و دولت حمایت لازم از این صنف را ندارد. 

رستمی راد با بیان اینکه ویروس کرونا باعث تعطیلی ۲۰ واحد موبایل فروشی در زنجان شده است،تاکید کرد: ورود به بازار فروش موبایل و فعالیت در این صنف به سرمایه زیادی نیاز دارد و در این خصوص باید دولت حمایت لازم را داشته باشد. 

وی افزود: امیدواریم با ریشه کنی ویروس کرونا شاهد فعالیت بهتر صنف موبایل فروشان در استان باشیم و کسب و کار این صنف رونق بگیرد.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha