۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
۱۲ هزار شغل در اردبیل ایجاد شد | حمایت از اشتغال خرد و زودبازده
معاون صندوق کارآفرینی امید:

۱۲ هزار شغل در اردبیل ایجاد شد | حمایت از اشتغال خرد و زودبازده

اردبیل- کشاورز، معاون صندوق کارآفرینی امید گفت:صندوق نسبت به پرداخت تسهیلات کم بهره در حمایت از مشاغل خرد اقدام کرده و فرصت اشتغال ۱۲ هزار نفری به شکل مستقیم در اردبیل فراهم شده است.

ناهید کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سطح ملی مأموریت اصلی صندوق کارآفرینی حمایت جدی و همه‌جانبه از اشتغال خرد اما پایدار در مناطق شهری، روستایی و عشایری است که این طرح با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شده است.

وی مشارکت بسیج سازندگی را در راه‌اندازی این صندوق در مناطق روستایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار یادآور شد و تصریح کرد: ۲۲۵ صندوق اشتغالزا با ایجاد فرصت اشتغال برای ۴۶۲ نفر در سطح استان اردبیل فراهم شده که منابع پرداختی از این طریق ۲۳ میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی کوچک و خرد بوده است.

معاون اشتغال صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه صندوق رسالت کارگشایی و توانمندسازی جوامع روستایی و عشایری را محور کار خود قرار داده است، گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها تلاش صندوق بر رونق و تقویت جهش تولید در کنار پشتیبانی همه‌جانبه مالی از طرح‌ها و رفع موانع پیش رو در تقویت رسالت اقتصادی بوده است.

کشاورز با بیان اینکه صندوق با پرداخت تسهیلات کم بهره فرصت اشتغال ۱۲ هزار نفری را به شکل مستقیم در اردبیل فراهم کرده است، افزود: با تدبیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری نتایج ثمربخشی را به همراه داشته و در استان‌ها نیز به تناسب این پرداختی ها فرصت‌های اشتغال با حمایت صندوق کارآفرینی فراهم شده و همچنان این رویه با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی سیاست صندوق را حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اشتغالزای زودبازده و در عین حال خرد و کوچک اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه در استان‌های مختلف به ویژه استان اردبیل طرح‌های الگویی موفق اجرا و عملیاتی شده است.

کد خبر: ۱۰۸٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha