۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کاهش ۴۲ درصدی تردد خودروها در قطب گردشگری ارسباران
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر خبر داد

کاهش ۴۲ درصدی تردد خودروها در قطب گردشگری ارسباران

تبریز- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر از کاهش ۴۲ درصدی تردد خودروها در شهرستان اهر که قطب گردشگری ارسباران است، خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم قمری عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت و مَمنوعیت تردد خودروهای غیربومی و مسافران نوروزی با شدّت و جدّیت اِعمال می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه الی ۴ فروردین‌ماه بیش از ۶۶ هزار تردد خودرو ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۹ هزار تردد معادل ۴۲ درصد دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر نیز در این خصوص گفت: به دلیل تشدید محدودیت و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در جاده اهر-مشگین‌شهر تقاضا داریم تا شهروندان از تردد غیرضروری در این محور خودداری کنند.

سرهنگ قدرت آقاپور از تشدید محدودیت در جاده اهر-مشگین‌شهر با حضور نیروی انتظامی و هلال‌احمر خبر داد و افزود: طبق تفاهم‌نامه استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان اهر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: تردد برای خودروهای سنگین باری و حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس بدون وقفه انجام می‌گیرد.

گفتنی است نیروی انتظامی شهرستان اهر طبق دستور ابلاغی از ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر و استان از ورود مسافران نوروزی و خودروهای غیربومی ممانعت می‌کند.

کد خبر: ۱۰٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha