۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
پژوهش صنعتی در زنجان تقویت شود
استاندار زنجان:

پژوهش صنعتی در زنجان تقویت شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم تقویت پژوهش در بخش صنعتی تاکید کرد و گفت: در استان زنجان پژوهش در بخش های صنعت و گردشگری مورد توجه قرار گرفته و باید سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه انجام پژوهش نیازمند سرمایه گذاری است، گفت: باید برای توسعه پژوهش در بخش های مختلف سرمایه های لازم صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه پژوهش در خصوص شرایط موفقیت منطقه ویژه اقتصادی زنجان مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: مجوز ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در زنجان داده شده است.

استاندار زنجان گفت: برای ایجاد مرکز لجستیک شمال غرب کشور در استان زنجان به پژوهش نیاز است و در این میان برای تبدیل زنجان به مرکز لجستیک شمال غرب کشور، برخی بسترها ایجاد شده است.

حقیقی بر لزوم رصد فرآیند اجرای پژوهش‌ها در استان زنجان تاکید کرد و گفت: پژوهش‌ها باید به راهکارهای عملیاتی برای حل مسائل منجر شود. 

وی بر لزوم تقویت پژوهش و تحقیق در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: از دو سه سال گذشته تدوین موضوعات و اولویت‌های پژوهشی استان به مراکز علمی و دانشگاهی محول شده و اجرای پژوهش‌ها در استان طی سالهای گذشته گرفتار رویه و کار اداری شده بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای تحقق پژوهش ارتباط بین دانشگاه و صنعت باید تقویت شود، گفت: پژوهش در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار موثر است. 

حقیقی بر لزوم تقویت پژوهش در بخش صنعتی تاکید کرد و یاد آورشد: در استان زنجان پژوهش در بخش صنعتی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته و مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد. 

کد خبر: ۱۰۸٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha