۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
۱۱۵ راه روستایی در جنوب کرمان مسدود است/ قطع آب و برق برخی روستاها
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان:

۱۱۵ راه روستایی در جنوب کرمان مسدود است/ قطع آب و برق برخی روستاها

کرمان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: سیلاب باعث مسدود شدن ۱۱۵ راه روستایی در جنوب استان کرمان شده است.

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان کرمان شاهد بارش های شدید در مناطق جنوبی بودیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب در جنوب استان کرمان افزود: بسیاری از شهرها و روستای این مناطق در اثر سیلاب دچار خسارت شده اند.

سعیدی با اشاره به خسارت سیلاب به حوزه راه ها گفت: برخی راه های فرعی به دلیل فروکش نکردن آب و شدت زیاد سیلاب همچنان مسدود هستند.

وی افزود: برای راه هایی که به خاطر سیلاب دچار آسیب شده اند مسیر فرعی جایگزین شده است ضمن اینکه در حال حاضر ۱۱۵ راه روستایی در جنوب استان کرمان به دلیل سیلاب مسدود هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: برق بیشتر روستاها در جنوب استان کرمان وصل شده اما برق ۲۴ روستا قطع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان افزود: آب ۵۶ روستا از ۱۵۷روستا که مشکل قطعی داشته اند وصل شده است و در تلاش برای وصل آب مابقی روستاها هستیم.

وی بیشترین خسارت را مربوط به ریگان، قلعه گنج، رودبار جنوب و کهنوج دانست و گفت: میزان خسارت ها بعد از بررسی های کارشناسی اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان تصریح کرد: در اثر سیلاب شدید خسارات شدید به حوزه های راه، مسکن، شبکه انتقال آب و برق، بخش کشاورزی و تاسیسات شهری وارد شده است.

کد خبر: ۱۰٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha