۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲
کاهش ۲ درصدی صید میگو در آب‌های استان بوشهر
مدیر عامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر خبر داد

کاهش ۲ درصدی صید میگو در آب‌های استان بوشهر

بوشهر- کارگر مدیر عامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر از کاهش ۲ درصدی صید میگو در آب‌های سرزمینی استان بوشهر خبر داد.

محمد کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با اعلام مدیران شیلات استان بوشهر، رسما صید میگو در آب‌های سرزمینی استان بوشهر پایان یافت و حدود ۸۰۰ لنج و قایق و شناور با مجوز در امر صید میگو اهتمام داشتند.

وی افزود: صیادان استان بوشهر جزو شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و با وجود سختی‌ها و مرارت‌ها و با وجود گرما و رطوبت زیاد و مشکلات ناشی از کرونا، دل به دریا زدند و برای معیشت خود و خانواده تلاش کردند.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر از کاهش ۲ درصدی صید میگو در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود، صیادان استان بوشهر طی ۴۵ روز زمان رسمی صید، یک‌ هزار ۸۷۰ تن میگو صید کردند که نسبت به سال گذشته که یک‌هزار و ۹۰۰ تن میگو صید شد، کاهش ۲ درصدی را شاهد هستیم.

کارگر در ادامه به مشکلات پرورش‌دهندگان میگو پرداخت و تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان استان به کمک پرورش دهندگان میگو نیز بیایند و مشکلاتی از قبیل جاده دسترسی به مزارع، تامین برق و آب مورد نیاز و کانون‌های آبرسانی و ...را مرتفع کنند تا شاهد بهبود راندمان کار باشیم.

وی یادآور شد: بیش از ۶ هزار شغل به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق پرورش میگو در استان بوشهر ایجاد شده که با تدابیر و همکاری و همراهی مسئولان می‌توانیم شاهد تثبیت این تعداد شغل باشیم.

کد خبر: ۱۰۸٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha