۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
حضور کارکنان ادارات البرز به یک سوم کاهش می یابد
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

حضور کارکنان ادارات البرز به یک سوم کاهش می یابد

کرج- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان گفت: در راستای تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا، مدیران دستگاه های اجرایی استان می توانند حضور کارکنان دستگاه خود را تا یک سوم کاهش دهند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز « زهرا صیادی» با اعلام این خبر اظهار کرد: این مصوبه با هدف لزوم اقدامات پیشگیرانه از شیوع و گسترش کرونا ویروس است در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی کنند که حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری و با موافقت مرخصی کارکنان تا 15 فروردین ماه صورت پذیرد.

صیادی افزود: بر این اساس موافقت با مرخصی کارکنان دارای بیماری زمینه ای با حفظ کیفیت خدمات اداری با ظرفیت یک سوم نیروها تا 15 فروردین برنامه ریزی شود.

وی خاطر نشان کرد: افراد دارای بیماری زمینه ای شامل بیماران قلبی و عروقی، ریوی، سرطانی، دارای فشار خون بالا، خانم های باردار، جانبازان شیمیایی و افراد بالای 50 سال را در برمی گیرد.

صیادی تاکید کرد: لازم به ذکر است دستگاه های امدادی و خدماتی مشمول این دستور نیستند و نگرانی در خصوص ارائه خدمات به مردم وجود ندارد.

کد خبر: ۱۰٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha