۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
حمایت بهارستانی‌ها از بورس انرژی
عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

حمایت بهارستانی‌ها از بورس انرژی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: عرضه نفت و فراورده های آن از طریق بورس انرژی ایران به صورت منظم و مستمر هرچه سریع‌تر باید اجرایی شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: عرضه نفت خام، نفت کوره و میعانات گازی از طریق بورس انرژی ایران موضوعی است که کمیسیون انرژی به طور جدی به آن ورود کرده و پیگیر اجرای آن است.

بیگی نژاد در این‌باره افزود: با عرضه نفت خام، نفت کوره و میعانات گازی در بورس انرژی، شاهد شفاف‌سازی هر چه بیشتر در بحث مربوط به میزان دقیق فروش آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: در صورت باور به شفافیت و اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر مناسب جهت استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه این امکان وجود دارد که نفت و فراورده های آن از طریق بورس انرژی عرضه شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: عرضه نفت و فراورده‌های آن از طریق بورس انرژی ایران به صورت منظم و مستمر هرچه سریع‌تر باید اجرایی شود.

وی گفت: مجلس معتقد است با اجرای این قانون در یک فضای شفاف، شاهد میزان فروش نفت و خرید فراورده‌های نفتی خواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با عرضه نفت خام و کوره در بورس انرژی اعتبارات بودجه‌ای شفاف تر شده و مجلس شورای اسلامی نظارت کامل بر اجرای آن خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۸٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha