۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۷۵۰ میلیارد ریال به شرکت‌های بنیاد مستضعفان بدهی داریم
از بابت روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه؛

۷۵۰ میلیارد ریال به شرکت‌های بنیاد مستضعفان بدهی داریم

اردبیل- استاندار اردبیل گفت:  بالای ۷۵۰ میلیارد ریال به شرکت‌های بنیاد مستضعفان از بابت روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه بدهی داریم که علی رغم این موضوع عملیات را متوقف نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار،  اکبر بهنامجو ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌ راه‌آهن اردبیل - میانه اظهار داشت: در حال حاضر بالای ۷۵۰ میلیارد ریال به شرکت‌های بنیاد مستضعفان از بابت روسازی راه‌آهن اردبیل - میانه بدهی داریم که علی رغم این موضوع عملیات را متوقف نکرده‌اند و ما نیز درصدد هستیم معوقات را هر چه سریع‌تر پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰ کیلومتر ریل‌گذاری و روسازی راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز شده و تاکنون ۷۸ کیلومتر از سمت ایستگاه اردبیل عملیات روسازی و ریل‌گذاری انجام شده است که پیمانکار این پروژه جنرال مکانیک بوده که یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: امید می‌رود با تأمین مصالح مورد نیاز طبق برنامه زمان‌بندی شده عملیات روسازی ادامه پیدا کند و طبق زمانبندی پروژه را به اتمام برسانیم که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

بهنامجو تصریح کرد: در حال حاضر اکثر پل‌ها و تونل‌های راه‌آهن به اتمام رسیده و ایستگاه اصلی راه‌آهن اردبیل بالای ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر قطعات نیز با تلاش مضاعف در تسریع روند تکمیل مسیر فعال هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری بنیاد مستضعفان بدون تعلل پروژه‌ها را می‌توانیم اجرایی کنیم که از اهم آن‌ها می‌توان به بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول سه هزار و ۳۰۰ متر و آسفالت‌ریزی این پروژه اشاره کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش‌های به عمل آمده و تجهیزات خریداری شده انتظار می‌رود تا دو ماه آینده باند اصلی فرودگاه به طور کامل به بهره‌برداری برسد که این موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha