۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
ایجاد خط پروازی از زنجان به ترکیه دنبال می‌شود
معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان :

ایجاد خط پروازی از زنجان به ترکیه دنبال می‌شود

زنجان- افشاری، معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه کیفیت پرواز و نوع برند شرکت هواپیمایی برای تجار اهمیت دارد،گفت: ایجاد خط پروازی از زنجان به ترکیه دنبال می‌شود.

حسین افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان طی سالجاری تجارت خود با کشورهای مختلف را به جد دنبال می‌کند، گفت: ایجاد خط پروازی در استان توسط اتاق بازرگانی به جد دنبال می شود و تحقق این مهم هم نیازمند کمک همه عوامل از جمله فرودگاه زنجان و دستگاه های ذی ربط است. 

وی با بیان اینکه کیفیت پرواز و نوع برند شرکت هواپیمایی برای تجار اهمیت دارد،اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان به جد پیگیر این موضوع است. 

معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان گفت: ایجاد خط پروازی از زنجان به ترکیه برای توسعه اقتصادی استان بسیار موثر است و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود و اتاق بازرگانی استان تلاش خود را می کند تا این مهم محقق شود. 

افشاری با بیان اینکه گردشگری  به عنوان یک صنعت است در اقتصاد بسیار نقش دارد،تاکید کرد: برای رونق صنعت گردشگری باید جوانب مهمی از جمله ایجاد خط پروازی  مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت آژانس های مسافرتی استان زنجان تاکید کرد و افزود: ایجاد خط مقطعی ثابت از زنجان به نقاط مختلف کشور و بسط و گسترش آن با ثابت کردن خط‌های پروازی در آینده مورد توجه قرار گیرد. 

معاون مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی زنجان افزود: برای ایجاد خط پروازی از زنجان به ترکیه باید دولت همکاری‌های لازم را کند.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha