۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
قول وزیر نفت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

قول وزیر نفت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

رئیس کمیسیون عمران مجلس از وعده وزیر نفت از تهاتر نفتی به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا رضایی کوچی تهاتر نفتی را ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی دانست و افزود: تکمیل پروژه‌های عمرانی کشور به بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد، در حالی که تنها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در بودجه به این بخش اختصاص داده شده است و با اعتبارات دولتی نمی‌توان پروژه‌های عمرانی را به سرانجام رساند.

نماینده مردم جهرم در مجلس تصریح کرد: باید از ظرفیت بخش‌های غیر دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کرد و به سمت جذب سرمایه حرکت کنیم.

رضایی کوچی ادامه داد: در صورتی که تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی مشمول زمان شود، ظرفیت خود را از دست داده و با فرسوده‌تر شدن، سرمایه اولیه را هم ازبین خواهد برد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های زیرساختی، حمل و نقل جاده‌ای و احداث شبکه ریلی باید در اولویت دولت قرار بگیرد، افزود: جلساتی را نیز با وزرای نفت و راه و شهرسازی در این زمینه داشته ایم و لایحه مشارکت بخش خصوصی و عمومی در دستور کار کمیسیون عمران بوده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد: با تصویب لایحه فوق جاذبه خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد و از ضرر احتمالی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha