۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
توجه به تنوع تولید محصولات کشاورزی در زنجان مغفول مانده است
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

توجه به تنوع تولید محصولات کشاورزی در زنجان مغفول مانده است

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان با بیان اینکه استان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: عدم توجه به تنوع تولید محصولات کشاورزی مشکل مهم بخش کشاورزی است.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت های بسیار خوبی دارد،گفت: متاسفانه از این فرصت برای توسعه اقتصاد و اشتغال بخش کشاورزی استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به تنوع تولید محصولات کشاورزی مشکل مهم بخش کشاورزی در استان زنجان است،اظهار کرد: تنوع‌بخشی به تولید محصولات کشاورزی باید اتفاق بیفتد. 

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه تولید باید براساس نیاز بازار باشد،گفت: در این زمینه تاکنون کار خاصی صورت نگرفته و کوتاهی از سوی مسئولین ذی ربط بوده است. 

رنگ رونا تاکید کرد: تنوع بخشی به تولید محصولات کشاورزی مورد توجه قرار نمی‌گیرد چرا که در تولید زیتون این مشکل بسیار جدی است و در این خصوص جهاد کشاورزی استان باید مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه محصولات کشاورزی در استان زنجان  بدون توجه به نیاز بازار فروش تولید می‌شود،ابراز داشت: سهم اشتغال این استان در بخش کشاورزی باید تقویت شود و تحقق این امر مهم این است که به بحث تنوع بخشی و فرآوری محصولات کشاورزی ویژه توجه شود.

کد خبر: ۱۰۷٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha