۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
جزییات عملکرد ارزی صندوق توسعه ملی در استان‌ها
پژوهشکده پولی و بانکی بررسی کرد؛

جزییات عملکرد ارزی صندوق توسعه ملی در استان‌ها

مجموعا ۳۳ هزار و ۹۶۰ طرح برای استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی از ابتدای کار این صندوق در سال ۹۰ تا پایان آذر ماه سال گذشته در استان‌ها اعلام وصول و ۲۱ هزار و ۹۱۴ طرح به مرحله پرداخت رسید.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، بررسی گزارش عملکرد ارزی صندوق توسعه ملی در استان های مختلف کشور از ابتدای تاسیس در سال ۹۰ تا پایان آذرماه سال گذشته نشان می دهد که مجموعا ۳۳ هزار و ۹۶۰ طرح در استان های کشور اعلام وصول شده که از این تعداد برای ۳۰ هزار و ۴۴ طرح گشایش اعتبار صورت گرفته است. همچنین برای ۲۱ هزار و ۹۱۴ طرح نیز پرداخت منابع صورت گرفته است.

بر پایه این گزارش، از مجموع کل طرح های وصول شده در این صندوق، ۹ هزار و ۸۸۹ طرح در بوشهر بوده و ۷ هزار و ۶۸۱ طرح نیز در خوزستان بوده است. همچنین دو هزار و ۶۵۸ طرح در استان هرمزگان و دو هزار و ۴۰۳ طرح نیز مربوط به استان ایلام بوده است.

کمترین میزان طرح های متقاضی دریافت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی در استان های خراسان جنوبی با ۱۴ طرح، خراسان شمالی ۳۸ طرح، گلستان ۶ طرح، همدان ۷۷ طرح و چهارمحال و بختیاری با ۶۶ طرح بوده است.

در مجموع ۱۲ هزار و ۴۶ طرح اعلام وصول شده تا گزارش پایان آذرماه سال گذشته صندوق توسعه ملی به مرحله پرداخت نرسیدند. با این حال، بررسی دقیق تر سیر طرح ها نشان می دهد که تا زمان ارائه گزارش، از ۳۳ هزار و ۹۶۰ طرح اولیه، ۳۰ هزار و ۴۴ مورد به مرحله گشایش اعتبار رسیده اند و ۳ هزار و ۹۱۶ طرح به نوعی متوقف مانده اند.

جزییات عملکرد ارزی صندوق توسعه ملی در استان‌ها

کد خبر: ۱۰۷٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha