۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
لزوم تدوین برنامه برای تامین سوخت زمستانی
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد

لزوم تدوین برنامه برای تامین سوخت زمستانی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ضرورت شکل‌گیری اتاق فکری متشکل از کارشناسان گفت: باید در روند کارها و بررسی طرح‌های مجموعه پالایش و پخش سیاست‌گذاری کلانی انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از شانا، جلیل سالاری، عصر روز گذشته(۲۲ شهریور ماه) در نشستی صمیمانه با کارکنان و مدیریت‌های ستادی ضمن تأکید بر مداومت نظارت بر عملیات پالایشگاه‌ها افزود: طرح‌ها باید غربالگری شوند و روند به‌گونه‌ای پیش رود که مطالعات فقط روی کاغذ باقی نماند و پس از تجزیه و تحلیل و بررسی براساس شاخص‌های تعریف‌شده نتیجه آن به‌صورت عینی مشاهده شود.

وی با تأکید بر لزوم پیشگیری از آزمون و خطا در طرح‌های تعریف‌شده، تأکید کرد: به‌منظور صیانت از تولید نیز باید سیاست‌های کلانی تعریف و مدون شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به دغدغه تأمین سوخت زمستانی گفت: برای تأمین سوخت زمستانی با همکاری مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات با واحد برنامه‌ریزی و تأمین و توزیع به‌گونه‌ای چالش پیش رو راهبری شود که دغدغه تأمین سوخت برای ۶ ماه دوم سال برطرف شود.

سالاری اظهار کرد: به این منظور به موازات به‌کارگیری نگاه کارشناسانه، نیاز است تا هم‌افزایی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به انتظارهایی که از مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات می‌رود، ادامه داد: در زمینه نظارت بر پروژه‌ها، یکی از وظایف اجرای رگولاتوری است که باید لحاظ شود و مجموعه باید ساختاری چابک داشته باشد.

سالاری با توجه به اهمیت کار واحد مدیریت هماهنگی و نظارت بر عملیات تصریح کرد: نیاز است که بخش هماهنگی و نظارت بر تولید، هم به تولید کمک و هم طرح‌ها را مدیریت کند.

به گفته وی، با این ساختاری که در مجموعه با عنوان راه‌اندازی پروژه‌ها و بازرسی شکل گرفته است، انتظار می‌رود روزانه داده‌ها و اطلاعات تولید بررسی و ارزیابی شود تا درباره انحراف برنامه‌ها واکنش مقتضی نشان داده شود و تنها به جابه‌جایی اطلاعات بسنده نشود، بلکه نظارت عالیه در پالایشگاه‌ها انجام شود.

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با کارکنان و مدیریت‌های ستادی از روز یکشنبه کلید خورد و طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲۳ و ۲۴ شهریورماه) نیز این برنامه گفت‌وگومحور ادامه دارد.

شایان ذکر است، در این نشست‌ها پس از ارائه گزارشی از عملکرد هریک از مدیریت‌های ستادی، کارکنان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۷٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha