۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
پیشنهادات فولادسازان برای جبران خسارات قطع برق
انجمن فولاد به شورای عالی امنیت ملی نامه نوشت؛

پیشنهادات فولادسازان برای جبران خسارات قطع برق

انجمن فولاد درخواست کرده است که گاز صنایع فولاد در فصول پاییز و زمستان قطع نشود، و بازپرداخت تسهیلات اخذشده، پرداخت اقساط مالیاتی و سایر دیون دولتی تولیدکنندگان فولاد، به مدت ۶ ماه امهال شود.

به گزارش بازار، انجمن فولاد طی نامه‌ای به شورای عالی امنیت ملی ضمن تشریح خسارات‌های وارده به صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق واحدهای فولادی، پیشنهاد شش‌گانه خود برای جبران بخشی از خسارت‌های واردشده به این صنعت به دلیل محدودیت‌های برق را ارائه داد.

انجمن فولاد عنوان کرده که خاموشی‌های برق باعث از دست رفتن حداقل ۸۲ روز کامل تولید صنعت فولاد از ابتدای سال جاری شده که زیان مستقیم ناشی از این توقف تولید برای اقتصاد ملی بالغ بر ۶ میلیارد دلار است و ۳۰۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم به‌طور کامل از دست رفته یا محدود شده است.

انجمن فولاد درخواست کرده است که گاز صنایع فولاد در فصول پاییز و زمستان قطع نشود، و بازپرداخت تسهیلات اخذشده، پرداخت اقساط مالیاتی و سایر دیون دولتی تولیدکنندگان فولاد، به مدت ۶ ماه امهال شود. انجمن فولاد همچنین بخشودگی جرایم برخی شرکت‌های فولادی به سازمان تعزیرات و امهال بازپرداخت قبوض برق شرکت‌های فولادی به مدت ۶ ماه را خواستار شده است.

پیشنهادات فولادسازان برای جبران خسارات قطع برق

پیشنهادات فولادسازان برای جبران خسارات قطع برق

کد خبر: ۱۰۷٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha