۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
معرفی ۲۳۰ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن به بانک‌ها
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد

معرفی ۲۳۰ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن به بانک‌ها

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، از معرفی ۲۳۰ هزار متقاضی دریافت وام اجاره به بانک‌ها خبر داد و گفت: تاکنون هفت هزار نفر وام اجاره را دریافت کنند.

به گزارش بازار، محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان، افزود: تا کنون حدود ۷ هزار پرداخت وام ودیعه مسکن از سوی بانک‌ها انجام شده است که البته سرعت پرداخت مورد قبول نیست.

وی از رایزی با بانک مرکزی برای افزایش سرعت پرداخت وام ودیعه به مستاجران خبر داد وگفت: چندین بار اعلام کردیم که سرعت پرداختی‌ها توسط نظام بانکی باید افزایش یابد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تا روز گذشته حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام کردند و ۲۳۰ هزار نفر از رقم ثبت‌نامی به بانک‌ها معرفی شدند و تکمیل مدارک داشتند. هم چنین از این رقم نیز حدود ۷ هزار نفر توانستند وام ودیعه را دریافت کنند.

محمود زاده عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده ما در این مقطع، سختگیری بانک‌ها و تضامینی است که سرعت دریافت وام را برای متقاضی کاهش داده است که امیدواریم راهکاری برای آن اتخاذ شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام وام اجاره نیز گفت: برای تمدید زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha