۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
شرایط فعلی بازار خودرو قابل قبول نیست| انتقاد از غیر استاندارد بودن برخی قطعات خودروهای تحویلی
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با بازار:

شرایط فعلی بازار خودرو قابل قبول نیست| انتقاد از غیر استاندارد بودن برخی قطعات خودروهای تحویلی

محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله قیمت خودرو در کارخانه‌ و بازار بسیار زیاد است و رفع این مشکل مورد توجه مجلس شورای اسلامی است. 

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره راهکارهای رفع مشکل  قیمت گذاری خودرو، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که موضوع خودرو به عنوان یکی از مشکلات جدی کشور باید حل و فصل شود. 

وی ادامه داد: به واسطه اینکه عرضه و تقاضای خودرو از هم فاصله گرفت، نقدینگی به این سمت از اقتصاد کشور سوق پیدا کرد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: فاصله قیمت خودرو در کارخانه‌ و بازار بسیار زیاد است و رفع این مشکل مورد توجه مجلس است. 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بحث‌ها در مجلس آن است که خودرو هم در بورس عرضه شود و متناسب با طرفدارانی که پیدا می کند، به خصوص طرفداران واقعی خرید خودرو، در بازار سرمایه عرضه شود. 

وی افزود: قطعا شرایط فعلی بازار خودرو قابل قبول نیست و بنده در بازدید از مجموعه قطعه‌سازان دیدم که برخی از  قطعه‌سازان به درستی به وظایف خود عمل می‌کنند و کیفیت خوبی را برای خودرو ایجاد می‌کنند و در کنار آنان، افراد دیگری هم بودند که متاسفانه توجهی به استانداردها و کیفیت نداشتند. 

محبی نجم آبادی اظهار داشت: از آن طرف، افرادی هم که خودرو خریداری می‌کنند، به واسطه اینکه قطعاتی که روی خودرو گذاشته می شود، از استاندارد لازم برخوردار نیست، اعتراضاتی دارند.

وی تاکید کرد: ما همه این مسائل را به مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و به ویژه وزیر صمت منتقل کردیم و پیگیری خود را ادامه می‌دهیم تا هم بتوانیم قیمت خودرو را کاهش دهیم و هم کیفیت خودرو ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۰۷٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      بقدری بی کیفیت میدن بیرون که دائم باید وقت بزاری بری نمایندگی وقتی هم میری مشکلات را میگی میگن این طبیعیه اینا همش اینجوریه اینهم شد جواب ماشین نو میخری که از تعمیرگاه رفتن و هدر دادن سرمایه ووقت جلوگیری بشه نه اینکه قوز بالا قوز درست کنیم برا خودمون