۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
تجلی اقتدار دریایی در طولانی ترین مأموریت تاریخی
وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد

تجلی اقتدار دریایی در طولانی ترین مأموریت تاریخی

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: مأموریت تاریخی ناوگروه نیروی دریایی ارتش موجب توسعه دیپلماسی و تعاملات دریایی منطقه و فرامنطقه ای، ارتقای امنیت اقتصاد دریایی و تجلی اقتدار دریایی شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی در پیامی به مناسب بازگشت پیروزمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: طولانی ترین مأموریت تاریخی هفتادوپنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با دور اندیشی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) متشکل از ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران پس از ۱۳۳ روز اهتزاز پرچم ایران اسلامی بر فراز آن‌ها، با موفقیت انجام شد.

وی افزود: دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس ها و طی ۴۵ هزار کیلومتراذعان به موفقیت و قدرت دریایی ایران و دستاوردهایی همچون توسعه دیپلماسی و تعاملات دریایی منطقه و فرامنطقه ای، ارتقای امنیت اقتصاد دریایی، تجلی اقتدار دریایی و موجب تحیر دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: خودباوری در استفاده از دستاوردهای ایرانی به ویژه ناوشکن ایرانی سهند، دور کردن تهدید از مجاورت آب‌های سرزمینی به اقیانوس اطلس شمالی و ارتقای روحیه رزم از دیگر دستاوردهای ماموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۷۵ بود.

قاسمی در پایان تصریح کرد: توفیق دریادلان و سربازان ولی امر مسلمین در اجرای این مأموریت غرورآفرین را به فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، اعضای اعزامی در ناوگروه و تمامی ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha