۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
افزایش ۲ درصدی صادرات استان مرکزی در سال جاری
مدیرکل گمرکات استان مرکزی خبر داد؛

افزایش ۲ درصدی صادرات استان مرکزی در سال جاری

اراک- مدیرکل گمرکات استان مرکزی از افزایش ۲ درصدی صادرات استان مرکزی در سال جاری خبر داد و گفت: این کالاها به ۸۰ کشور دنیا صادر شده است.

اسماعیلی حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال درآمد ملی و استانی در گمرکات استان مرکزی کسب شده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی همچنین از دریافت یک‌هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده در این استان خبر داد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۷۱ درصدی داشته است.

وی از صادرات یک میلیون و ۳۹۹ هزار تن کالا از استان مرکزی به خارج از کشور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این میزان صادرات از نظر وزنی ۲۴ درصد رشد داشته است.

حسینی رشد ریالی صادرات استان مرکزی را ۲ درصد دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶۰ میلیون و ۵۹ هزار دلار از گمرکات استان مرکزی به مقصد۸۰ کشور جهان صادر شده‌است.

وی بیشترین کالاهای صادر شده از استان مرکزی را انواع هیدروکربورها، شمش، میلگرد آجدار، آبمیوه و رانی، پلی‌اتیلن سنگین، تینر فوری،  پلی‌اتیلن سبک خطی، شیشه، انواع بلور و پلی‌پروپیلن عنوان کرد.

کد خبر: ۱٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha