۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
با افتخار ۲ دوز واکسن برکت زدم و هیچ عارضه ای هم نداشتم| کووبرکت سیر طبیعی را برای گرفتن مجوز طی کرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

با افتخار ۲ دوز واکسن برکت زدم و هیچ عارضه ای هم نداشتم| کووبرکت سیر طبیعی را برای گرفتن مجوز طی کرد

فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آنچه که بنده از زبان متخصصین مطلع شدم حاکی از این است که شاید تنها واکسنی که در جهان سیر طبیعی خود را برای گرفتن مجوز طی کرده است واکسن برکت بوده است.

حجت الله فیروزی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به کم عارضه بودن واکسن برکت بیان داشت: آنچه که بنده از زبان متخصصین مطلع شدم حاکی از این است که شاید تنها واکسنی که در جهان سیر طبیعی خود را برای گرفتن مجوز طی کرده است واکسن برکت بوده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از واکسن هایی که در خارج از کشور تولید شد، به دلیل اینکه تولیدکنندگانش می خواستند در یک زمانبندی کوتاهی واکسن تولید کنند، تست های طبیعی را پشت سر نگذاشت کمااینکه ما در بسیاری از کشورها عارضه های این واکسن ها را دیدیم اما در خصوص واکسن برکت باید گفت انصافاً  این واکسن در پروسه زمان بندی که تعریف شده بود، بنا به تایید متخصصین این امر، زمان‌بندی طبیعی خود را طی کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما تاکنون گزارشی نداشتیم که حائز ایرادات و مضرات مبنی بر استفاده از واکسن برکت باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین بنده می خواهم با افتخار اعلام می کنم که تا کنون دو دوز واکسن برکت دریافت کرده ام و الحمدالله هیچ مشکل و عارضه ای نداشته ام.

کد خبر: ۱۰۷٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha