۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
۳۰۰ واحد تولیدی جدید در استان همدان در دست راه اندازی است
استاندار همدان:

۳۰۰ واحد تولیدی جدید در استان همدان در دست راه اندازی است

همدان - استاندار همدان گفت: ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و صنایع دستی با تفکیک شهرستانی در استان همدان در حال ساخت و تکمیل است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان ظهر یکشنبه به ریاست استاندار همدان و با حضور  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاونین استاندار، فرمانداران، اعضای شورا و برخی مدیران استانی برگزار شد.

در این نشست موضوعات متعددی در دستور کار جلسه قرار گرفت که شامل گزارش آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های استان، ارائه گزارش نهایی برنامه جامع مدیریت تالاب آقگل، بررسی پیشنهادت کاربردی، زیربنایی، توسعه روستایی از طریق رای‌گیری قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، تصمیم‌گیری در رای‌گیری درخصوص یک درصد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها و در اختیار قرار گرفتن آن به کارگروه پژوهش و فناوری و رونمایی از کتاب سیمای اقتصادی استان همدان در سال ۱۳۹۹ که توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تدوین شده؛ بود.

استاندار همدان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان همدان در کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا، گفت: همان‌گونه که سیاست دولت جدید نیز حمایت از تولید، تقویت معیشت و رفع نیازهای ضروری معیشت است، سیاست‌های مدیران برای اداره امور نیز باید بر این مبنا باشد.

سیدسعید شاهرخی بابیان اینکه با پیگیری‌های دولت جدید، گشایش‌هایی در ورود واکسن به ایران صورت گرفته است، افزود: فرمانداران سراسر استان، نقش کلیدی و محوری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشتند.  

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید برای تسریع در امر واکسیناسیون، نهایت همکاری را با حوزه بهداشت و درمان داشته باشند؛ گفت: ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و صنایع دستی با تفکیک شهرستانی در حال ساخت  و تکمیل هستند.

شاهرخی ادامه داد: یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار استان همدان است و طرح‌هایی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند باید تعیین تکلیف شوند.

وی بابیان اینکه ضرورت دارد جلسات ستاد تنظیم بازار و همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به طور مستمر برگزار شود، گفت: نظارت بر بازار لازم است و در کارگروه‌های استانی و شهرستانی باید به صورت حضوری و میدانی انجام شود.

استاندار همدان با یادآوری اینکه فعالیت‌های در قالب ۱۰۰ روز پایانی دولت تدبیر و امید، مطابق برنامه‌ پیش رفت، گفت: هر هفته پروژه‌های قابل و مهمی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر: ۱۰۷٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha