۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
 تاسیس مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار جوانان در استان مرکزی
در گفتگو با بازار اعلام شد

تاسیس مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار جوانان در استان مرکزی

اراک--دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جوانان استان مرکزی گفت: مرکز «منش» برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه کسب و کار و رونق بازار با بهره مندی از دانش روز برای جوانان در این استان راه اندازی شد.

زهرا نعمتی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه، مرکز «منش» درسه حوزه سلامت، فناوری و اطلاعات و صنایع خلاق فرهنگی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: از بهمن سال گذشته ۳۰ ایده خام به صورت تیمی یا شخصی معرفی شدند که تا کنون ۱۳ مورد موفق به دریافت مجوز توسط شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری مرکز «منش» شدند.

 وی با اشاره به اینکه افزون بر تحقق اقتصاد مقاومتی، هدف ایجاد  انگیزه وتقویت جسارت  مطرح کردن این ایده ها در جوانان خلاق است، افزود: افراد می توانند از سن ۱۸ تا ۳۵ سالگی بدون در نظر گرفتن مدارک تحصیلی ایده‌های خود را ارائه دهند و با طی فرآیندهای مرکز وارد بازار کسب و کار شوند.

 نعمتی ادامه داد: آموزش افراد در این مرکز طی سه مرحله، ترویج، نوآوری و شتابدهی پیگیری می‌شود. از سوی دیگر همچنین مشغول شناسایی مسئولین و سرمایه‌گذارانی هستیم که از این افراد و ایده‌های آنان حمایت کنند.
 
دبیر مرکز نوآوری وشتابدهی جوانان استان مرکزی، خاطرنشان کرد: افراد می توانند همه روزه از طریق سایت ثبت نام کنند و ایده های خود را ارائه دهند و از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha