۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
توسعه پروژه‌های مخابراتی به صورت عادلانه در کشور متوازن است
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران:

توسعه پروژه‌های مخابراتی به صورت عادلانه در کشور متوازن است

اردبیل- رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تنظیم عادلانه تعرفه‌ها و مدل توسعه پروژه‌های مخابراتی با اقدامات عادلانه و اساسی محقق شده که بی‌شک زمینه رشد و توسعه حوزه آی‌سی‌تی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم محمودزاده صبح شنبه در دیدار با مسئولان مخابرات اردبیل اظهار داشت:تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه رگولاتوری ایجاد شده سبب توسعه و پیشرفت در حوزه ict کشور خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تنظیم عادلانه تعرفه‌ها و مدل توسعه پروژه‌های مخابراتی با اقدامات عادلانه و اساسی محقق شده که بی‌شک زمینه رشد و توسعه حوزه آی‌سی‌تی را فراهم و به توسعه کشور کمک روزافزونی خواهد داشت که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

محمودزاده ادامه داد: تفویض اختیارات بیشتر به مناطق مخابراتی اتفاق می‌افتد چرا که رفع نیازهای مشتریان و کسب درآمد در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی بوده و به همین منظور نیاز به همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه داریم.

وی تصریح کرد: ارائه ابتکارات تجاری همگام با نوآوری، خلاقیت و ایجاد انگیزه در ارائه سرویس متناسب با نیاز مشتریان در اردبیل است که در این زمینه هدف از سفر به استان بررسی و شناسایی مشکلات و نیز بررسی عدم تمرکززدایی در این زمینه است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شناسایی نیاز و رفتار مشتریان در خصوص سرویس‌های مخابراتی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با تحلیل درستی از دلیل ریزش مشتریان در هر منطقه داشته باشیم و بتوانیم با بهینه‌سازی منابع محدود بیشترین کسب درآمد را کنیم.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha