۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
پیشنهاد تهاتر نفتی در اصلاح ساختار بودجه| بودجه نیازمند منابع پایدار است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

پیشنهاد تهاتر نفتی در اصلاح ساختار بودجه| بودجه نیازمند منابع پایدار است

محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما باید منابع پایداری را در بودجه سالیانه در نظر بگیریم که این خود می‌تواند یکی از اصلاحات موثر در بودجه قلمداد شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به الزامات اصلاح ساختار بودجه و پیشنهادات موثر در این رابطه بیان داشت :ما در این رابطه موضوع تهاتر نفتی را پیشنهاد داده ایم لذا اگر ما می خواهیم نظام بودجه ای کشور از شعار زدگی رها شود باید من با واقعیات با آن برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید منابع پایداری را در بودجه سالیانه در نظر بگیریم که این خود می‌تواند یکی از اصلاحات موثر در بودجه قلمداد شود.

میرتاج الدینی تاکید کرد: منابع پایدار در بودجه سالیانه این طور است که ما سرمایه های بودجه خودمان که نفت از جمله آنها است را به جای اتصال به نیازهای جاری به نیازهای عمرانی وصل کنیم آنهم در قالب تهاتر.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بودجه‌های ناشی از فروش نفت باید در بنادر،  احداث ریل، ایجاد قطار سریع السیر هزینه شود بیان داشت: این منابع باید به صورت مستقیم از خزانه تامین شود لذا این یکی از طرح هایی است که از ابتدا بنده در کمیسیون برنامه و بودجه آن را مطرح کردم و متاسفانه دولت قبل با آن مخالف بود اما حالا مسئولین و وزرای نفت و راه با آن موافق هستند ممکن است این موضوع در اصلاح ساختار بودجه گنجانده شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: ما باید پیشنهادات در قالب منابع پایدار بودجه سالیانه را در اصلاح ساختار بودجه بگنجانیم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

کد خبر: ۱۰۷٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha