۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
 خرید تضمینی پرتقال شب عید در مازندران آغاز شد

خرید تضمینی پرتقال شب عید در مازندران آغاز شد

ساری - خرید تضمینی پرتقال ویژه طرح ذخیره سازی برای تنظیم بازار شب عید در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش بازار، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران اظهار داشت:خرید تضمینی میوه شب عید یکی از سیاست های دولت بوده که در چند سال اخیر از سوی وزارت بازرگانی وقت و سپس وزارت جهاد اجرا شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار کشور مقرر گردید این طرح توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت امسال برگزار گردد.

قوانلو تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به رایزنی های صورت گرفته تامین و ذخیره سازی پرتقال تامسون کشور از سوی کمیته راهبردی میوه و ذخیره سازی ستاد تنظیم بازار کشور به استان مازندران محول شده است.

وی با اعلام اعلام اینکه بلافاصله پس از ابلاغ این موضوع چندین جلسه با فعالان حوزه مرکبات استان برگزار شد، اظهار داشت: اتحادیه باغداران مسئول اجرای این طرح در مازندران می باشد البته به این اتحادیه اعلام کردیم از کلیه ظرفیت های استانی از جمله تعاون، روستایی، سورتینگ داران، سردخانه داران و ... باید استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تاکید ما به اتحادیه باغداران استان به عنوان متولی اجرای این طرح این بوده که محصول پرتقال را مستقیماً از باغداران تهیه کرده و از افراد دلال در این حوزه به هیچ عنوان خرید نداشته باشند.

کد خبر: ۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha