۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
عملیات راهداری در ۴۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

عملیات راهداری در ۴۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان مرکزی انجام شد

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات راهداری در ۴۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استحفاظی استان طی روز گذشته با اهتمام راهداران صورت پذیرفته است.

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص عملیات راهداری جهت برفروبی راه های استان مرکزی با بیان اینکه بارش برف در روز گذشته سبب لغزنده شدن برخی راه‌های استان شد، بیان داشت: عملیات راهداری در ۴۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در این بازه زمانی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه عملیات راهداری متشکل از برف‌روبی، نمک پاشی و بازگشای مسیرها بوده است، افزود: اداره کل راهداری استان این عملیات را با همراهی و هماهنگی پلیس راه و نهادهای امدادی انجام داده است.

مدیرکل راهداری استان مرکزی ضمن بیان اینکه بازگشایی مسیرهای مسدود شده به دلیل بارش برف محور اصلی عملیات راهداری زمستانی این اداره کل هستند، گفت: اکیپ‌های راهداری به صورت هماهنگ در محورهای برف گیر و سیل خیز مستقر هستند.

زندی فر با بیان اینکه در روز گذشته و طی عملیات راهداری زمستانی یک هزار و ۱۰۰  تن شن و نمک در جاده‌ها پاشیده شد، بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات و ۱۵۰ نفر نیروی کار در محورهای استان مرکزی فعالیت راهداری داشتند.

کد خبر: ۱۰٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha