۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
اهدای تجهیزات پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مراغه
توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) انجام شد؛

اهدای تجهیزات پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مراغه

تبریز- ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در قالب احسان سلامت، تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کرونایی به دانشکده علوم پزشکی مراغه اهدا کرد .

به گزارش بازار، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی در مراسم اهدای این تجهیزات در مراغه گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه بای پد(دستگاه تنفسی) و ۲۵ دستگاه کپسول ۵۰۰ لیتری اکسیژن است.

مصباح ربانی افزود: هدف ستاد اجرای احسان سلامت، عمل به منویات رهبر مقام معظم رهبری برای کمک به سلامت مردم و حمایت از کادر درمان است.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع کرونا، این ستاد در استان ۲۵۰ هزار پک بهداشتی توسط گروه‌های جهادی و هیات‌های حسینی در آذربایجان شرقی توزیع کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آذربایجان شرقی افزود: به همت این ستاد همچنین از زمان شیوع کرونا ۲۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در استان توزیع شده است.

اهدای تجهیزات پزشکی به دانشکده علوم پزشکی مراغه

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه نیز در آیین تحویل این تجهیزات گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زمان شیوع کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده است.

موسوی فرماندار شهرستان ویژه مراغه هم با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان گفت: واکسیناسیون شهروندان در مراغه به سرعت در حال انجام است و تاکنون حدود ۱۱۰ هزار دوز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha