۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
سومین رویداد مشاوره با کسب‌ و کار ۸ تا ۱۲ آبان برگزار می‌شود
معاون کسب‌ و کار اتاق ایران:

سومین رویداد مشاوره با کسب‌ و کار ۸ تا ۱۲ آبان برگزار می‌شود

معاون کسب‌ و کار اتاق ایران از برگزاری سومین رویداد مشاوره با کسب‌وکار از ۸ تا ۱۲ آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، معاون کسب‌وکار اتاق ایران با اعلام این خبر که سومین رویداد مشاوره با کسب‌وکار ۸ تا ۱۲ آبان ۱۴۰۰ به همت این معاونت برگزار خواهد شد، گفت: هدف از این برگزاری این رویداد، کمک به حفظ و توسعه کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در شرایط بحرانی کنونی کشور از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریت بنگاه‌داری است.

علی ملایی درباره برگزاری سومین رویداد مشاوره با کسب‌وکار، افزود: پیرو برگزاری موفق دو دوره از مجموعه رویدادهای مشاوره به کسب‌وکار در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، معاونت کسب‌وکار اتاق ایران قصد دارد در راستای وظایف و برنامه‌های مصوب هیات رئیسه اتاق ایران با همکاری کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، سومین دوره از مجموعه این رویدادها را با هدف کمک به حفظ و توسعه کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در شرایط بحرانی کنونی کشور از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریت بنگاه‌داری در آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار کند.

به باور او بدون هیچ تردیدی امروز علاوه بر تلاش در راستای بهبود محیط کسب‌وکار، توجه به نحوه اداره بنگاه‌ها و مدیریت منابع موجود برای پایداری و ادامه مسیر کسب‌وکارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه رویدادها با هدف توسعه و ترویج استفاده از راهکارهای علمی مبتنی بر دانش روز مدیریت و فناوری‌های نوین برای اداره بهره‌ور بنگاه‌های اقتصادی به ویژه در شرایط بحرانی فعلی و ارتقای فرهنگ اعتماد و یاری ‌گرفتن از مشاوران زبده طرح‌ریزی شده است.

معاون کسب‌وکار اتاق ایران برگزاری رویدادهایی ازاین دست را به عنوان یک راهکار عملیاتی در راستای بهبود فضای کسب‌وکار کشور و آگاهی بخشی به فعالان اقتصادی بسیار مفید و موثر ارزیابی کرد.

رویداد مشاوره با کسب‌وکار گامی در راستای ارتقای سطح مدیریت بنگاه‌ها است
دراین راستا محمود اولیایی، رئیس هیات‌مدیره کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران نیز تصریح کرد: ابتکار برگزاری مجموعه رویدادهای مشاوره کسب‌وکار، می‌تواند گامی ارزشمند در راستای ارتقای سطح مدیریت بنگاه‌ها در مواجه با تهدیدها و فرصت‌های پیش روی آن‌ها با تکیه بر راه‌های علمی مدیریت و حل مسائل آن‌ها با استفاده از خدمات مشاوران زبده مدیریت باشد.

او ادامه داد: این امر مهم با همت و همراهی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با پتانسیل و تخصص بی‌بدیل ۱۸ تشکل‌ عضو کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران شکل اجرایی به خود گرفت و امیدواریم تا با توسعه علمی و افزایش دانش مدیران کشور چه در بخش خصوصی و چه در بخش‌های دولتی و بدنه حاکمیت از این پس شاهد افزایش اثربخش و کارایی در حوزه‌های مختلف مدیریت کشور باشیم.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha