۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
نظام توزیع مرغ در مازندران با اشکال روبرو است
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران:

نظام توزیع مرغ در مازندران با اشکال روبرو است

ساری- میران آملی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اشکال در نظام توزیع مرغ خواستار نظارت بیشتر در این زمینه شد.

امیر میران آملی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بخشی از مرغ استا به بازار تهران ارسال می شود، افزود: در تامین و تولید مرغ مشکلی وجود ندارد اما دز نظام توزیع با خلاءهایی روبرو هستیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی و نظارت بیشتر برای رفع اشکالات موجود در نظام توزیع مرغ تاکید و افزود: نابسامانی های موجود در صنعت طیور منجر به بروز نوساناتی شده است.

وی با عنوان اینکه نابسامانی های موجود در بازار مرغ پیش بینی شده بود، اظهار داشت: باید چالش نظام توزیع مرغ در داخل برداشته شود.

میران آملی همچنین با بیان اینکه بازار مرغ و توزیع آن در کشور داغ شده است، گفت: بالابودن قیمت جوجه یک روزه از جمله دغدغه ها است و باید بازنگری در قیمت ها به نتیجه برسیم.

رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: برای نظارت بر بازار توزیع مرغغ باید از ظرفیت بخش های مختلف نظیر شرکت پست بهره گیری کنیم.

وی با عنوان اینکه تولیدکننده در انتخاب قیمت نهایی مرغ نقشی ندارد خواستار اتخاذ برنامه جامع برای قیمت گذاری در صنعت طیور شد.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha