۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
چهارمین محموله تجهیزات پزشکی وارد کشور شد
قائم مقام وزیر صنعت خبر داد:

چهارمین محموله تجهیزات پزشکی وارد کشور شد

قائم‌مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات تجهیزات پزشکی موقتی بوده، از بسیج تمامی امکانات داخلی برای تولید ماسک و لباس پزشکی خبر داد و گفت: گمرک محموله‌ها را در کمتر از ۲ساعت ترخیص می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی از واردات ۱۰ میلیون لیتر الکل با همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در روزهای آینده خبر داد و گفت: به تناسب افزایش تولید داخلی، واردات کاهش یافته و به تدریج متوقف خواهد شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از به زمین نشستن هواپیمای حامل چهارمین محموله ماسک و تجهیزات پزشکی وارداتی خبر داد و گفت: امشب این محموله به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل خواهد شد که مجموعا ظرفیتی معادل ۷۰ تن دارد.

وی با تقدیر از عملکرد بی‌سابقه گمرک در همکاری با وزارت صنعت به منظور ترخیص سریع اقلام و تجهیزات پزشکی گفت: گمرک بهترین عمکرد را در این حوزه داشته و با صراحت می‌توان گفت که بهتر از این نمی‌توانست عمل کند؛ این در شرایطی است که ترخیص کالاها در کمتر از دو ساعت انجام می شود.

مدرس خیابانی گفت: محموله‌های وارداتی از سوی گمرک در کوتاه زمان و ظرف کمتر از دو ساعت، ترخیص می‌شود که یک اقدام جهادی و بی‌نظیر از سمت گمرک است.

کد خبر: ۱۰٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha