۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مشترکان دارای توانایی مالی قبوض برق خود را پرداخت کنند/ برق تا اردیبهشت ماه قطع نمی شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

مشترکان دارای توانایی مالی قبوض برق خود را پرداخت کنند/ برق تا اردیبهشت ماه قطع نمی شود

اردبیل-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: از مدیران دستگاههای اجرایی و مشترکان صنعتی و همچنین شهروندانی که توانایی مالی دارند درخواست داریم قبوض برق خود را پرداخت کنند.

حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به بخشنامه شرکت توانیر مبنی بر مهلت دادن و تقسیط انشعاب متقاضیان تا پایان اردیبهشت ماه گفت: به افرادی که برای پرداخت قبوض برق جاری خود بدلیل ویروس کرونا با مشکل مواجه هستند فرصت داده می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اردبیل با اشاره به ارسال پیامک قطع برق به برخی از مشترکین گفت: این پیامک به صورت سیستمی ارسال می شود و قطعا برق هیچ مشترکی بابت عدم پرداخت قبض تا اردیبهشت ماه قطع نخواهد شد.

قدیمی افزود: همکاران صنعت برق در زنجیره تولید، انتقال و فوق توزیع با ۳۰ اکیب عملیاتی بصورت شبانه روزی درسطح استان و در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و تداوم خدمات رسانی مطلوب فعالیت می کنند تا مشکلی از لحاظ تامین برق برای شهروندان پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه هزینه های جاری جهت خدمات رسانی در صنعت برق از محل فروش انرژی برق تامین می شود گفت: بر همین اساس مشترکان بد حساب باید قبوض برق خود را پرداخت کنند.

وی اظهار کرد: از روسا و مدیران دستگاههای اجرایی و مشترکان صنعتی که تاکنون نسبت به پرداخت هزینه برق مصرفی خود اقدام نکرده اند و همچنین از شهروندانی که توانایی پرداخت دارند درخواست داریم بمنظور جلوگیری از مشکلات و تبعات ناشی از عدم پرداخت قبوض برق، با پرداخت هزینه های برق مصرفی، شرکت برق را در خدمات رسانی مطلوب تر یاری کنند.

کد خبر: ۱۰٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha