۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
نانوایی ها تعطیل نمی شود/ مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند
رئیس اتاق اصناف قزوین:

نانوایی ها تعطیل نمی شود/ مردم نگران تامین کالاهای ضروری نباشند

قزوین- رئیس اتاق اصناف استان قزوین با اشاره به تعطیلی بازار و مجتمع های تجاری قزوین از امروز گفت: با مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا امروز آخرین روز فعالیت واحدهای تجاری غیر ضروری است اما نانوایی ها و کالاهای ضروری تعطیل نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمد فرج زاده ظهر دوشنبه به خبرنگار بازار گفت: مردم نگران تامین کالاهای ضروری خود نباشند.

وی بیان کرد: از امروز فعالیت در تمامی مجتمع های تجاری و بازارهای سنتی در قزوین ممنوع است اما در تمامی شهر صنوفی که کالهای اساسی مردم را عرضه میکنند تعطیل نمی شوند.

رئیس اتاق اصناف قزوین عنوان کرد: نانوایی ها، فروشندگان مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی و قصابی ها و داروخانه و تجهیزات پزشکی از جمله صنوفی هستند که تعطیل نخواهند شدئ.

فرج زاده عنوان کرد:پیش از این طلافروش ها و برخی از اصناف بازار سنتی قزوین  به صورت خودجوش به تعطیلی اقدام کرده بودند که از امروز نیز تمامی میوه فروش ها و قصابی ها در این بازار تعطیل می شوند.

وی گفت: این تعطیلی در مرحله نخست تا بعد از پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت و تصمیمات بعدی در خصوص ادامه این تعطیلی یا دایر شدن دوباره بازار با روند کنترل بیماری در ارتباط خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف قزوین عنوان کرد: نیازهای ضروری و کالاهای مورد نیاز روزمره مردم در تمامی فروشگاه ها و اصناف دایر در خارج از بازار در دسترس است و مشکلی در این زمینه در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۱۰٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha