۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
تنها ۴ واحد تولیدی کفش در زنجان صادرات دارند
معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان:

تنها ۴ واحد تولیدی کفش در زنجان صادرات دارند

زنجان- معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان گفت: هم اکنون تنها چهار واحد تولیدی کفش در استان زنجان دارای پروانه بهره برداری صادرات کفش به سایر کشورها هستند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، علی کلانتری گفت: از ۲۰۰ واحد تولیدی کفش در استان زنجان حدود هشت واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی بوده و ۱۹۲ واحد به صورت صنفی می باشند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ نفر در واحدهای صنعتی و یک هزار و ۲۰۰ نفر در واحدهای صنفی استان مشغول به کار هستند و در واحدهای صنعتی استان ۱۰۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و به طور میانگین سالیانه سه میلیون جفت کفش توسط این واحدها تولید می شود.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: هر واحد صنعتی در استان زنجان به طور متوسط یک هزار جفت کفش به صورت روزانه تولید می کنند و سالیانه ۱۴ میلیون جفت کفش نیز توسط واحدهای صنفی استان تولید می شود که بر این اساس هر واحد به طور متوسط سالانه ۲۰۰ جفت کفش روزانه به صورت دستی تولید می کنند.

کلانتری ادامه داد: در شهرک صنفی خوشه کفش در شهرستان هیدج هم اکنون ۱۰۰ واحد ۹۰ متری بصورت کارگاه مستقر هستند.

وی گفت: روش تولید کفش بصورت دستی و با تهیه زیره آماده کفش و به صورت صنعتی با تزریق کامل کفش صورت می گیرد به طوریکه واحدهای صنفی از زیره آماده استفاده می کنند ولی واحدهای صنعتی از طریق تزریق تولید با کیفیت تری انجام میدهد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون چهار واحد دارای پروانه بهره برداری در حال صادرات کفش به سایر کشورها هستند.

کد خبر: ۱۰۶٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha