۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تولید ماسک N۹۵ در زنجان آغاز شد
رییس سازمان صمت استان زنجان:

تولید ماسک N۹۵ در زنجان آغاز شد

زنجان-رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، تولید ماسک N۹۵ از امروز( دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران،  با بیان اینکه  به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، تولید ماسک N۹۵  از امروز( دوشنبه) آغاز شد، گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی ، تولید ماسک بهداشتی با قابلیت بسیار مطلوب جهت محافظت از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند در زنجان اغاز شد.

وی از تایید کیفیت ماسک تولیدی توسط نهاد ناظر در حوزه علوم پزشکی خبر داد و افزود: در اسرع زمان تمامی مراحل نصب ماشین الات،تولید آزمایشی و اخذ موافقت از سوی علوم پزشکی طی گردید که این امر شایسته تقدیر است.

فغفوری در خصوص میزان تولید ماسک N۹۵ در زنجان گفت: در مرحله اول روزانه ۱۵۰۰ عدد و در طی هفته های آتی روزانه ۲۰۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار کادر پزشکی قرار داده می شود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بالغ بر ۱۴۰ هزار عدد ماسک اعم از یکبار مصرف و پارچه ای در زنجان تولید می شود .

کد خبر: ۱۰٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha