۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
سیلاب محور «کهنوج-بندرعباس» را مسدود کرد/ تردد از طریق مسیر فرعی
فرماندار کهنوج:

سیلاب محور «کهنوج-بندرعباس» را مسدود کرد/ تردد از طریق مسیر فرعی

کهنوج - فرماندار کهنوج از تخریب پل ورودی کهنوج در اثر جاری شدن سیلاب خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیر اصلی «کهنوج-بندرعباس» مسدود بوده و تردد از طریق مسیر فرعی در حال انجام است.

وحدت عیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به کهنوج شاهد بارش های حجمی در این شهرستان هستیم به گونه ای که طی 22 ساعت گذشته 145 میلی متر باران در ایستگاه های هواشناسی ثبت شد.

وی این میزان بارش در کهنوج را طی 50 سال اخیر بی سابقه دانست و گفت: بارندگی ها منجر به وقوع سیلاب در این منطقه و آب گرفتگی شدید در شهرها شد.

عیدی از تخریب پل ورودی کهنوج در اثر بالا آمدن آب رودخانه ها خبر داد و افزود: در حال حاضر مسیر اصلی «کهنوج-بندرعباس» مسدود بوده و تردد از طریق مسیر فرعی در حال انجام است.

فرماندار کهنوج با اشاره به اینکه خسارت وارده به این شهرستان بعد از فروکش کردن سیلاب مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود: سیلاب به حوزه مسکن، راه و زیرساخت های شهرستان کهنوج خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه گزارشی از خسارت جانی در اثر سیلاب نداشته ایم، بیان کرد: بامداد امروز وضعیت بحرانی در کهنوج اعلام شد.

کد خبر: ۱۰٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha