۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
ورود سامانه بارشی به گلستان/احتمال وقوع پدیده گردوغبار
مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبرداد:

ورود سامانه بارشی به گلستان/احتمال وقوع پدیده گردوغبار

گرگان- حسام، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ورود سامانه بارشی و بارندگی و وزش باد نسبتا شدید در استان خبرداد و گفت: احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

رسول حسام در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهارکرد: این سامانه بارشی از سه شنبه وارد استان شده تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت که در این مدت با توجه به میزان بارش ها احتمال طغیان رودخانه ها و جاری شدن در استان وجود دارد.

وی هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی را از دستگاه های متولی دانست و افزود: هشدارهای لازم به این نهادها برای جلوگیری از خسارت های احتمالی داده شده ازاین رو دستگاه های متولی درحال آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با تاکید بر اینکه افزایش حجم رودخانه ها، احتمال آبگرفتگی در برخی معابر و کاهش دید به دلیل پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست، اضافه کرد: به همین خاطر مردم نباید نسبت به این هشدارها بی تفاوت باشند و از توقف در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: اطلاعیه هواشناسی در خصوص بارش ها و احتمال وقوع سیلاب به شهرداری ها و بخشداری ها نیز ارسال شده تا این دستگاه ها تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

کد خبر: ۱۰۶٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha